Ultimele subiecte
Conversie document in PDF
Pentru diverse optiuni legate de utilizarea .pdf-urilor puteti folosi sit-ul gratuit de mai jos:
http://smallpdf.com/
Consfatuiri 2010 (2)
Pagina 1 din 1
Consfatuiri 2010 (2)
Pregătirea cadrelor didacticeØDirecţii principale de pregătire:
Ø
nCunoaşterea documentelor şcolare –Planurile –cadru şi programele şcolare în vigoare
nPregătirea de specialitate şi metodică
nUtilizarea manualelor şcolare şi a ghidurilor metodologice pentru disciplinele biologice
nFormarea cadrelor didactice în vederea abordării interdisciplinare a lecţiilor de ştiinţe
nDotareacabinetelor de fizica şi utilizareaprogramului AELîn predare/învăţare/evaluare
Mapa profesorului
Mapa profesorului reprezintă „cartea de vizita” a activităţii didactice a profesorului eficient, permite păstrarea materialelor şi organizarea acestora astfel încât să fie operaţionale, obligă profesorul la o muncă de calitate, la responsabilitate şi rigoare profesională, întrucât toate „documentele” sunt „la vedere”.
Partea I: DATE PERSONALE
1. Structura anului şcolar
2. Încadrarea (clase, nr. de ore)
3. Orarul
4. Fişa postului
5. Calendarul activităţilor pe anul în curs
6. Curriculum Vitae
7. Raport de autoevaluare
Partea a II-a: ACTIVITATEA DE LA CATEDRĂ
1. Programa şcolară
2. Programele pentru opţionalele propuse
3. Planificarea materiei (planificarea anuală şi planificarea pe unităţi de învăţare)
4. Proiecte didactice
5. Teste de evaluare (testele predictive, rezultatele acestora şi observaţiile - concluziile ce se impun, testele sumative pentru fiecare unitate de învăţare sau testele date la sfârşit de semestru sau an şcolar) 6. Evaluarea alternativă (titlurile proiectelor, referatelor, eseurilor şi portofoliilor întocmite de elevi) 7. Fişe de lucru (pe clase, pe nivel de performanţă vizat)
8. Catalogul profesorului
9. Programa de pregătire pentru recuperarea cunoştinţelor
10. Lista materialului didactic existent
11. Fişe cu asistenţele la ore
Partea a III-a: PERFORMANTE
1. Calendarul Olimpiadelor, concursurilor şcolare
2 Descriptori de performanţă
3. Subiecte propuse
4. Tabel nominal cu elevii selecţionaţi şi pregătiţi pentru aceste concursuri
5. Planificarea pregătirii suplimentare
6. Prezenţa la pregătiri
7. Rezultatele obţinute la diferite faze
Partea a IV-a: PROIECTE PERSONALE cuprinde lista cu proiecte sau chiar proiectele pe care ni le-am propus pe o anumită perioadă
Partea a V-a: PERFECŢIONARE
Evidenţa clară a activităţilor de perfecţionare organizate la nivelul unităţii de învăţământ (catedră, consilii profesorale) sau de C.C.D., I.S.J., diplome, certificate
Partea a VI-a: MATERIALE(scrisori metodice, regulamente, publicaţii, adrese M.Ed.C., I.S.J.)
În evaluarea şi consilierea cadrelor didactice în cadrulinspecţiei de specialitate se va urmări cu precădere:
nCunoaşterea programei şcolare
nGradul în care demersul didactic este conceput din perspectiva atingerii competenţelor specifice incluse în cadrul programei şcolare
nAsocierea în cadrul planificării şi proiectării didactice a conţinuturilor în funcţie de competenţele specifice vizate
nUtilizarea unor strategii didactice bazate pe metode moderne şi alternarea formelor de activitate
nGradul de adecvare al strategiei didactice la particularităţile claselor de elevi
nRealizarea unor conexiuni inter şi trans-disciplinare
nEvaluarea activităţii didactice din perspectiva eficienţei învăţării
Instrumente digitale de ameliorare a calitatii evaluarii in invatamantul preuniversitar
Axa prioritară 1 „Educaţia şi formarea profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere”
Domeniul major de intervenţie 1.1 „Acces la educaţie şi formare profesională iniţială de calitate”
Titlul proiectului: Instrumente digitale de ameliorare a calităţii evaluării în învăţământul preuniversitar
Beneficiar: Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului
Numar de identificare a contractului: 3074
Nr. de inregistrare al AMPOSDRU: POS DRU/1/1.1/S/3
Obiectivul general-dezvoltarea si implementarea de instrumente si mecanisme digitale de imbunatatirea a proceselor evaluative si de autopozitionare/ autoevaluare a elevilor din invatamantul preuniversitar liceal.
http://insam.softwin.ro/
INSAM = instrumente digitale de ameliorare a calitatii evaluarii in invatamantul preuniversitar
Pentru a vizualiza modelele de planificare dati click pe imagininile de mai jos:
n
Ø
nCunoaşterea documentelor şcolare –Planurile –cadru şi programele şcolare în vigoare
nPregătirea de specialitate şi metodică
nUtilizarea manualelor şcolare şi a ghidurilor metodologice pentru disciplinele biologice
nFormarea cadrelor didactice în vederea abordării interdisciplinare a lecţiilor de ştiinţe
nDotareacabinetelor de fizica şi utilizareaprogramului AELîn predare/învăţare/evaluare
Mapa profesorului
Mapa profesorului reprezintă „cartea de vizita” a activităţii didactice a profesorului eficient, permite păstrarea materialelor şi organizarea acestora astfel încât să fie operaţionale, obligă profesorul la o muncă de calitate, la responsabilitate şi rigoare profesională, întrucât toate „documentele” sunt „la vedere”.
Structura mapei profesorului:
Partea I: DATE PERSONALE
1. Structura anului şcolar
2. Încadrarea (clase, nr. de ore)
3. Orarul
4. Fişa postului
5. Calendarul activităţilor pe anul în curs
6. Curriculum Vitae
7. Raport de autoevaluare
Partea a II-a: ACTIVITATEA DE LA CATEDRĂ
1. Programa şcolară
2. Programele pentru opţionalele propuse
3. Planificarea materiei (planificarea anuală şi planificarea pe unităţi de învăţare)
4. Proiecte didactice
5. Teste de evaluare (testele predictive, rezultatele acestora şi observaţiile - concluziile ce se impun, testele sumative pentru fiecare unitate de învăţare sau testele date la sfârşit de semestru sau an şcolar) 6. Evaluarea alternativă (titlurile proiectelor, referatelor, eseurilor şi portofoliilor întocmite de elevi) 7. Fişe de lucru (pe clase, pe nivel de performanţă vizat)
8. Catalogul profesorului
9. Programa de pregătire pentru recuperarea cunoştinţelor
10. Lista materialului didactic existent
11. Fişe cu asistenţele la ore
Partea a III-a: PERFORMANTE
1. Calendarul Olimpiadelor, concursurilor şcolare
2 Descriptori de performanţă
3. Subiecte propuse
4. Tabel nominal cu elevii selecţionaţi şi pregătiţi pentru aceste concursuri
5. Planificarea pregătirii suplimentare
6. Prezenţa la pregătiri
7. Rezultatele obţinute la diferite faze
Partea a IV-a: PROIECTE PERSONALE cuprinde lista cu proiecte sau chiar proiectele pe care ni le-am propus pe o anumită perioadă
Partea a V-a: PERFECŢIONARE
Evidenţa clară a activităţilor de perfecţionare organizate la nivelul unităţii de învăţământ (catedră, consilii profesorale) sau de C.C.D., I.S.J., diplome, certificate
Partea a VI-a: MATERIALE(scrisori metodice, regulamente, publicaţii, adrese M.Ed.C., I.S.J.)
În evaluarea şi consilierea cadrelor didactice în cadrulinspecţiei de specialitate se va urmări cu precădere:
nCunoaşterea programei şcolare
nGradul în care demersul didactic este conceput din perspectiva atingerii competenţelor specifice incluse în cadrul programei şcolare
nAsocierea în cadrul planificării şi proiectării didactice a conţinuturilor în funcţie de competenţele specifice vizate
nUtilizarea unor strategii didactice bazate pe metode moderne şi alternarea formelor de activitate
nGradul de adecvare al strategiei didactice la particularităţile claselor de elevi
nRealizarea unor conexiuni inter şi trans-disciplinare
nEvaluarea activităţii didactice din perspectiva eficienţei învăţării
Instrumente digitale de ameliorare a calitatii evaluarii in invatamantul preuniversitar
Axa prioritară 1 „Educaţia şi formarea profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere”
Domeniul major de intervenţie 1.1 „Acces la educaţie şi formare profesională iniţială de calitate”
Titlul proiectului: Instrumente digitale de ameliorare a calităţii evaluării în învăţământul preuniversitar
Beneficiar: Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului
Numar de identificare a contractului: 3074
Nr. de inregistrare al AMPOSDRU: POS DRU/1/1.1/S/3
Obiectivul general-dezvoltarea si implementarea de instrumente si mecanisme digitale de imbunatatirea a proceselor evaluative si de autopozitionare/ autoevaluare a elevilor din invatamantul preuniversitar liceal.
http://insam.softwin.ro/
INSAM = instrumente digitale de ameliorare a calitatii evaluarii in invatamantul preuniversitar
Pentru a vizualiza modelele de planificare dati click pe imagininile de mai jos:
n
Subiecte similare
» Consfatuiri 2010 (1)
» Consfatuiri fizica si chimie 2010/2011
» Consfatuiri 2009
» Consfatuiri 2011
» CONSFATUIRI FIZICA
» Consfatuiri fizica si chimie 2010/2011
» Consfatuiri 2009
» Consfatuiri 2011
» CONSFATUIRI FIZICA
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Mier Apr 17, 2024 6:49 pm Scris de Admin
» Acțiuni metodice fizică-chimie 2023-2024
Lun Apr 15, 2024 7:24 pm Scris de Admin
» Olimpiada de fizică 2024
Lun Ian 29, 2024 9:05 pm Scris de Admin
» Concursuri și olimpiade 2023-2024
Lun Ian 29, 2024 8:50 pm Scris de Admin
» Concurs național de știință ReCoNnect 2023-2024
Joi Ian 11, 2024 4:51 pm Scris de Admin
» Mast 2023 Călărași
Mar Ian 09, 2024 8:37 pm Scris de Admin
» Flash-player pentru fișiere .swf
Joi Ian 04, 2024 7:40 pm Scris de Admin
» Harta colindelor românești
Lun Ian 01, 2024 11:09 am Scris de Admin
» Tabără fizică & astronomie (ianuarie 2024)
Dum Dec 03, 2023 10:05 pm Scris de Admin